onsdag 3 september 2008

Underbara Maileg

I lördags var vi på inredningsmässan Formex i Stockholm. Åh så mycket underbara saker det finns att välja mellan. En spännande och inspirerande dag, men samtidigt slitsamt speciellt för oss som åkte till Stockholm bara över dagen, 35 mil enkel.. Men dagen var givande och det är ju huvudsaken. Här ovan kan ni se en glimt av min favorit märke Mailegs monter. Då vet ni lite vad kan väntas att komma in inför julen. Julsakerna från Maileg väntas att landa till Anskus kammare under Oktober..



Förra torsdag missade jag auktionsbilder för kvällens auktion här i Hagfors. Fick se auktionsbilderna så här i efterhand. Jag kunde nästan inte tro ögonen då jag såg texten äldre spjälsäng och innan jag ens hann klicka fram bilden så kände jag på mig att neeeej säkert en Juno säng. Och så var saken, en äkta gammal Juno säng - hur kunde jag missa bilderna just då, attan ! Var bara tvungen att meila till auktionsfirman och fråga om sängen blev inropad. Så klart svaret var Ja och det värst var att den blev såld för endast 650kr... då tyckte jag faktiskt synd om mig själv :) Får leta vidare..


kram A-M

Inga kommentarer: