fredag 6 mars 2009

Krokus

Här hemma har det planterats lite vårlökar. Den här gången blev det några vita krokusar som jag handlade häromdagen på en lokal blomsterhandel. Det söta kärleksglaset finns att köpa i min butik och kostar 125 kr/st. Passar så fint att ha småblommor i.

Ni har väl inte missat att även Anskus Kammare har tagit fram egna vimplar sydda av duktiga Yvonne. Tygerna är noga utvalda och av 100% bomull. Dom blev så fina att jag skulle vilja ha en av varje själv.

I dag är jag hemma med sonen. Hoppas att han sover en stund så att jag hinner göra ordning några paket och få dem i väg idag.

Önskar er alla en trevlig helg !

kram/Ansku

5 kommentarer:

Unknown sa...

Underbart med vita krokus...här har du en till vars make älskar att avnjuta en skvätt single malt...
Skåpet är jättefint!

Ha en go helg, kram Pia

VITA NYANSER sa...

Vilken fin kruka/mugg, sån kanske man skulle beställa. Ha en skön helg!
Kram L-L

Millas hem sa...

En sån enkel, men helt ljuvlig bild!

Kram Camilla

Lisa Marklund sa...

Visst känns det verkligen som om våren är på väg, på riktigt. men jag hörde på vädret att det ska komma mycket mer snö nu :-(
Så fin liten kruka, blev vackert med krokusen.
Kram Lisa

Myownhome sa...

Det är något speciellt med alla vårblommor. Så himla fint!!
Ha en bra helg!
Kram /Johanna