torsdag 19 mars 2009

Lampa


Hej,
.
I dag var det en glad överraskning som väntade när jag och lillkillen kom hem från jobbet/dagis. Hade äntligen fått leveransen som jag väntat sååå..! Bland annat kom hem dessa underbara lampskärmar som finns nu i butiken. Även lampfoten som syns i bilden finns i "gårdsbutiken", kostar 485 kr.
.
Äntligen ser det ut som våren börjar närma sig ! Längtar sååååå !
.
Beställde vita ljuvliga tunikor från House doctor på mässan, tyvärr var dom restnoterade och har inte kommit hem ännu. Hoppas hoppas på att dom kommer snart!

Äntligen har jag hittat Hunter´s gummistövlar från en svensk nätbutik. Så i dag har jag beställt efterlängtade svarta gummistövlar från nätbutiken Nelly. Dom blir sååå fina inför våren / sommaren. Hoppas på en blöt sommar *fniss*


kram/Ansku

8 kommentarer:

Titti sa...

Vad kul att jag hittade hit!!!
Hit kommer jag gärna fler gånger!!!
Mycket fint i nätbutiken också..
Kul med en värmlänning!!
Kram Titti

Engelska Villan sa...

Jättesöt lampskärm!
Och vilka fina köksbilder du visar i förra inlägget. Får jag komma och fika hos dig? *fniss*
Kram Anna

VITA NYANSER sa...

Kul att du kikade in! Jag har blivit inspirerad av din gamla fina stol här nere, hittade en själv på blocket, den är gul och ska snart bli vit och fin!

Ha en skön fredag!
Kram L-L

Julias vita drömmar sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
millandante sa...

Så fin!
Ljuvliga bilder även i förra inlägget!
Ha det gott!

Anna sa...

Åh jag är också på jakt efter de stövlarna, vill ha svarta, men på nelly hittade jag bara navy och det är väl blå?

Trevlig helg!

Anna sa...

Tack! Det ska bli så härligt att få komma ut på landet!

Så bra att du upptäckte det, jag var mest "orolig" för att jag missat att de hade svarta.


Kram Anna

Lisa Marklund sa...

Jättesöt lampa och lampskärm. Ha en fin lördag
Kram Lisa