tisdag 5 oktober 2010

Olivers rum


hyllan som ni sett många gånger förrut..
.


Hej på er,


Lillmannen har blivit en stor pojke, han fyllde ju hela 4 år i söndags!


Nu var det ett tag sedan, så idag får ni se lite bilder från hans rum :D Jag älskar verkligen den antika järnsängen med sina vackra detaljer och hjul på "bakändan". Måste dock erkänna att det är sällan lillmannen sover i sitt eget rum, han vill gärna sova mellan oss och på andra sidan tycker väl mamsen och papsen att det är rätt så skönt att ha honom bredvid :D






I dag bjuder jag även en liten titt i lillmannens garderob. De mesta av tröjorna är i tvätten, men lite finns det kvar på hyllorna oxå :) Skjortorna hänger på en gardinstång som jag ställt på skåpet. Garderoden är ca 190 cm hög så där finns det gott om plats!


Och sist en liten närbild på järnsängen


Idag och resten av veckan är jag hemma från mitt sköterska jobb då jag tyvärr har väldiga besvär av foglossning. I början av februari är det nämligen dags för tillökning av familjen, om nu allt går som planerat! För närvarande känner jag mig som en elefant, fast mest påminner jag nog en anka :)



Lillmannen är på dagis nu på förmiddag, så jag tror bestämt att jag ska bädda ner mig i sängen och läsa några tidningar..


Kram/Ansku

12 kommentarer:

Hannele/Täyttä Elämää sa...

Oi, niin kaunista!

Härligt hemma sa...

Oj vilket fint pojkrum :)). Så snyggt genomtänkt...perfekt helt enkelt :)
Kram
Madeleine

Vita drömmar och choklad/Milla sa...

Åh, grattis till en liten, va skoj :)

Jättesött barnrum, hela ditt hus är fantastiskt. Finner en hel del inspiration här hos dig :)

Kram Milla

Jenny sa...

Hej Ansku!
Åh det är så fint din Olivers rum!!
Hade jag en liten pojke skulle jag vilja att han hade precis ett sånt rum:)

Vad roligt att du ska bli mamma igen!! (Fast foglossning låter inte så kul..hoppas det går över)

Sköt om dig!

Kraam Jenny

Mitt vita hus på landet sa...

Ett sånt superfint pojkrum!!!

Stort grattis till tillökningen -vad spännande, hoppas att foglossningen släpper och att du får må bra resten av graviditeten :)

Kram Madelene

Nanna sa...

ett stort grattis! Hoppas det släpper så du kan njuta resten av tiden!

Lillpojkens rum är superfint!

Vad är det för birma du har? Har en chokladmaskad själv hemma :)

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Vilket härligt rum, precis som det ska vara!

Mysigt att ni ska bli en till, trots foglossning!

Må så gott, kram Lina

Mjuka sa...

Ljuvligt!
Kram Malin

Anonym sa...

Hei Ansku,

Tuhannesti Onnea perheenlisäyksen johdosta Ansku, elätte ihanaa odottavaa aikaa...

Oliverilla on niin suloinen pienen pojan huone...Syvä huokaus...

Syysterveisin; Kirsi

Ljuva HEMligheter sa...

Så fint han har det i sitt rum, vackert och mysigt. Grattis till tillökningen i familjen, vad roligt! Ha en fin dag.
Kram L

Sofia sa...

Åh, vilken känsla du har skapat i pojkrummet, verkligen jättefint. Grattis till en liten:)
Jag har nu hämtat ut stjärnan, Tack!

Kram Sofia daggdroppe

Lilouka pour JojO sa...

Joli petit nid *