onsdag 29 december 2010

Julbordsdukning !
.



Det blev väldigt enkel dukning med enkla vinglas kombinerad med vanliga Ikea drickglas samt två olika tallrikar - de kritvita tallrikar är från Arabia och de något sandfärgade kommer från Pentik. Glömde tom ta fram silverbestickarna :). Vinglasen är inköpta på Noll54 i Karlstad för 7-8 år sedan, synd bara att jag köpte enbart 6 st då.. Vit amaryllis, vit handgjord kronljus i kammarljusstaken, vackra vita ljuskoppar i porslin, enkla servetter från Tine K Home. Även mariskålar på sidobordet blev ifyllda med nötter och godis innan det var dags för julfirandet :)


Julbordsdukning 2010 á la Ansku

.
Hej på er,
.
Inte många dagar kvar iår :) Idag visar jag några bilder från juldukningen. Fotade som hastigast under dukningens gång :)
.
.
Så mycket mer julbilder blir det inte i år, barrgranen har redan åkt ut och jag har även börjat städa ut julen :) !
.
Ni skulle ha sett mig på juldagskvällen, såg ut som en ballong efter allt julstök/städande/ätande - inte lätt att vara höggravid :D
..
Idag blir det en mysdag med Oliver blandad med lite arbete under förmiddagen :) Ses i morgon igen, då visar jag killarnas finfina tofflor!
.
,.
Obs, ni missar väl inte REAn i nätbutiken :) !
.
.
Kram/Ansku

6 kommentarer:

A Cup Of Emilia sa...

Vilken vacker dukning :) många kramar från Emilia

Jenny sa...

Jättesnyggt Ansku!
Jag gillar din stil:)

Kraam Jenny

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej
Vad fint.. och en fin dukning.
Som hela erat kök..
Ha det gott
Kram Sirpa

"M" sa...

Super snyggt....

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej vad fint ni har gillar din butik så mycket fint kram Tina

LOPPISLIV sa...

Hej Ansku! Fin dukning, enkelt och vackert!! Kram Paula