måndag 14 februari 2011

Butiksnytt från Västergården !

sambons hemsnickrade "vitrinskåp" med gamla fönster som dörrar har hängt med sen butiksöppnandet. Just nu är två översta hyllor fyllda med underbart keramik från Västergården

Klädnypor & tvättlina 69 kr - perfekt gebort present under våren/sommaren

söta mjölksnipor 159 kr/st & mjölkkannor 229 kr/st

Underbara små krokusvasar 139 kr/st samt sååå härliga kryddkrukor 179 kr/st
.

Hej hej,

Har fått in lite påfyllning från Västergården. En härlig liten "speciell beställning".. Ett par ljuvliga kryddkrukor som fylls med färska kryddor får absolut flytta in till vårt lilla kök :) ! Och kolla bara dessa underbara mjölksnipor och mjölkkannor. Fungerar lika fint att ha blommor i som att servera mjölk ifrån :D
.
PS. bildkvalité är inte bästa möjlig då gårdsbutiken finns i källaren med bara små fönster, så ljusinsläppet är tyvärr liiite dåligt..
.
.
Önskar er en riktigt fin Alla Hjärtans Dag !!!

.
Kram/Ansku

7 kommentarer:

Det vita dårhuset sa...

Så vacker porslin!
Trevlig hjärtans dag ♥

Agnes sa...

Hoppas att du kan lägga ut den nya keramiken i webbutiken så att jag kan handla..

Husprojekt Drömhus sa...

Grattis till en sån söt Alvar..ååh sicken gullig prins, såg inte inlägget förräns nu! Skönt att allt gått bra :)

Alla <3 Kram Tiina

Anonym sa...

hej Ansku,

Ihania Västergårdenin tuotteita sinulla myynnissä, täällä Suomessa oli joskus yksi nettipuoti mikä myi kyseisiä tuotteita. Tosin melko suppealla valikoimalla...mutta ei enää. Postin kautta on melko uskaliasta tilata, sillä varmasti kaikki ei ole ehjinä perillä.

Harmi, sillä sarja on aivan ihana.pitäisiköhän itse ottaa se myyntiin omaan piskuiseen puotiini.

Aina yhtä valoisia valokuvia sinulla Ansku.
Sydämellistä ystävänpäivää sinulle ja perheellesi.

Naantalista terkkuja, Kirsi

Nanna sa...

Mjölkkannan blev min favorit direkt! En sån bara måste jag ha ju!

Unknown sa...

Åker jag till dig blir det ett djupt hål i min plånbok ser jag ;)

Kram Maria

Unknown sa...

Åker jag till dig blir det ett djupt hål i min plånbok ser jag ;)

Kram Maria