onsdag 29 juni 2011


Liten kvällshälsning !


Vi har haft det riktigt härligt med våra vänner L & H med familj! Igår åkte vi allihopa till Kupolen i Borlänge. Efter shoppingen fortsatte dom till Sandviken och ikväll vidare till Finland..


Dom har förresten också bott tidigare i lilla Hagfors :). H och min före detta kom hit för att spela hockey (i division 1) och det var även på så sätt jag hamnade här :D. I måndags var jag och Linda en sväng på bingo .. dit var vi varje vecka det året vi flyttade hit - en tradition som vi måste fortsätta.. hahahaa. Hon vann förresten 500 spänn :) !


Det blev en lyckad shoppingtur till Kupolen. Och vet ni vad, i princip det första jag gjorde när vi kom in på Åhlens så mötte jag söta Marit ! Det var kul att träffas, även om det blev i all hast :) !!!


PS. Galgarna ovan kommer från Åhlens (någon som undrade i ett tidigare inlägg :)), det handlades ett gäng till under tisdagens shoppingtur :)! Cotton & Button pyjamas/Oiidesign hänger på klädstången och väntar på att lillen ska växa lite till.. köpte pyjamasen i storlek 9 månader, kommer att bli perfekt till hösten :)


Kram/Ansku

Inga kommentarer: