tisdag 27 september 2011

POMPdeLUX




Heippa hej !

I söndags var det dags för höstens POMPdeLUX hemma hos oss (med goa Anna från Karlstad). Byxorna ovan hade jag beställt innan, men köpte bland annat denna overall till Oliver (var i valet och kvalet mellan byxor och overall, men blev till slut denna ovan). Vi passade även på att handla julklappar. Jag är gudmor till fyra och Olof gudfar till en, plus att man ska köpa klappar/presenter till alla syskonbarn också. Blir alltid en hel hög klappar som ska ordnas vid jul :) Så skönt nu när man är klar med det mesta.. :))

Jag gillar skarpt POMPdeLUX, såå fina kläder och bra kvalité/pris. Så sköna lite tuffa byxor/jeans till killar. Och "Eric Saade häng-mysisbyxorna" från höstens kollektion är ju toppen. Synd bara att man inte har en tös också, för då skulle jag handla massa tunikor :) och allt annat fint :))

TACK alla som var med, så kul att vi blev så många. Jag hade bakat kladdkaksmuffins som serverades med vispgrädde och hallon & blåbär, mums :).


Bilderna är lånade från pompdelux.se


Kram/Ansku

Inga kommentarer: