onsdag 5 oktober 2011

Line of Oslo

Jag och dubbelhakan här igen :) Hur jävla svårt kan det vara att ta kort på sig själv? Jag tittar ju åt skogen på varenda kort jag försöker och ta. Grrrrrr. Jag som brukar vara duktig på logiskt tänkande - nu har jag kört fast, rejält. Får väl prova nån annan dag, för jag ger mig inte innan jag lyckas :) Jag har på mig en skön ljusgrå tunika/klänning från Line of Oslo ( köpt för 2 år sedan).


Hej svejs!

Jag kan verkligen rekommendera märket Line of Oslo. Såå enkla, vackra och sköna tröjor tycker jag. Tröjan/tunikan som jag visade förra veckan har jag köpt i både i beige och brunt. En M och en L, den mindre att ha med jeans och den större lite längre att ha med strumpbyxor och ulliga "knästrumpor". Alla tunikor som jag har från det märket har fickor på sidan, ett extra plus tycker jag :)  Googla, så hittar ni några nätbutiker som säljer märket.

Jag återkommer senare idag och visar vår balkong och då kan ni även se lite hur verandan blir!

Hoppas ni får en härlig dag!

Kram/Ansku

6 kommentarer:

Anna sa...

Hej!
Tack snälla för din fina kommentar:) ja tiden går fort med småbarn, gäller att hänga med!
Blev nyfiken på märket du har på dej, superfint!
Kram!

Anonym sa...

Line of Oslo har kanonfina vardagskläder, och sköna är dem dessutom. Gilla på det! :)

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej Ansku !

Tack för.besöket och för.dina ord hos mig :)
Ai niin nyt voin kirjoittaa suomeksi ;)
Hyvä yllä pitää omaa äidinkieltä. välilä tuntuu ettei osaa kumpaakaan.kieltä ;)
Ihanan ja pehmoisrn näköisiä paitoja. kiva saada tipsauksia eri vaatteista.

Ajattele ku teän pikku vauvakin on jo 8.n kuukautta. Aika kuluu vai mitä?
Meän vanhin täyttää viikon päästä 13- vuotta ja mähän rk yhtään vanhennu ;)
Inhoan nähä kuvia itsestäki...niistä näkyy että on sitä kyllä jo saanut rypoyjä ja vuodet on jättänyt merkkinsä ;)
Mut eiko ookki hankala ottaa itsestä kuvaa.
Ei sulla mitään dubbel hakaa oo! Elä höpötä.

Nyt tekeen mellistä kapsille ja ehkäpä kahvia ja pullaa mammalle. jospa tulis paremmalle pääle. sain parkkisakot tänään. :(

Hauskaa päivän jatkoa ja toivottavasti kuullaan taas pian ! ;)
Halein Sirpa

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Hej! Tittar in från mobilen.
Vi har målat med kulören Äggskal, varmgrå och åskmoln! Efter VÄLDiGT mycket funderingar och provmålningar, framförallt på det gråa.
Hoppas ni hittar det som passar er och ert HUS. Jag tyckte många kombinationer sett så fina ut men som absolut inte gjorde sig på vårat hus. Det tål att funderas på! Kram kram!

Villa Björkenäs Backen sa...

Hei taas !

Nyt saat vastauksen taas het ;)
Jos ei saa vastattua heti niin voi olla riski ettei saa olleskaan. välillä tuntuu ettei jää aikaa bloggaukseen...
Misä oot muuten töissä liikkeen lisäksi?
Mäkin oon tehnyt töitä siitä asti ku pikku Noel täytti vuoden. Välilla haluttais kelata takas ja saada olla se aika ku ei tarvinnut tehä töitä mutta taas toisaalta on kiva mennä välilöä töihin ja tehä muuta. mä teen vielä tuntihommina hoito allalla. ja mulla on pikkuvikariaatti joulukuun loppuun. Muuten mulla on lisäksi vårdnadsbidrag.

Oon miettinyt myös lahteä takas koulun penkille ;)
Kehtaisko? Ehkä muutaman vuoden päästä.

Missä päin värmlandia Hagfors on?
Onko sinne pitkä matka meiltä?
Ajattelin jos joskus sais lähettyä ajelulle ja tulla vierailemaan liikkeessäsi ;)

Nyt tekeen lihapullia. Jesperi jo halus auttaa kuorin pottuja.
Hyvä muuten tää blogi maailma ku saa harjoitella sulmen kirjoitusta.
Mä tapaan Miia Blogin ardisiasnyahem.
Ootko käynyt sielä?
Kiva tutustua uusiin ihmisiin.

Muuten se sun kuvasta. Elä ota pois sitä.
Sehän oli hyvä kuva ja niinpä meän varmaan pitää hyväksyä iän jättämät merkit...

Mä oon muuten 27 :)
Tai oikeastaan 35 ;)

Hauskaa iltaa ! Nyt ruuan laittoon !
Halein Sirpa

Anonym sa...

Hej!
Bardzo ładne mebelki, taki ciepły domek. A Twoje zdjęcie jest super, śliczna, ładna buzia. Często wpadam na Twój blog :-)
Pozdrawiam z Polski Agnieszka :-)