onsdag 11 januari 2012

Nyårslöften


Hej svejs !

Nyfiken på om ni gjorde några nyårslöften  ?


Här kommer mina:

ska komma igång med styrketräning och spinning igen ! Mitt mål är även att gå ner 5 kilo före sommaren (inte för stora mål då jag kommer att opereras för sköldkörteln under de närmaste månaderna)

äta nyttigare (hänger ihop med ovanstående)

ska minska antal spontanköp :D

bli bättre på att fylla i Alvars mina första år bok.. har varit riktigt riktigt dålig på det under året som gick. Nu ska det bli bättring på det! Oliver har samma bok fast på engelska och det är så härligt att läsa allt såhär efterhand

så mycket "kvalitétstid" som möjligt med familjen = mer "närvarande" mamma - mindre bloggande, organisera butikssysslor till vissa veckodagar!


För övrigt har jag stoor behov att rensa just nu. Och längtar sååå efter våren (brukar aldrig längta till våren såhär tidigt, men iår gör jag det :)) I mars ska jag börja med mitt sjuksköterska jobb efter över ett år hemma..

Kram/Ansku

1 kommentar:

Annelie sa...

Låter som bra löften! Jag har inte skrivit ned några konkreta, men ska göra det... det blir kanske februarilöften ;)) Ha en fin dag! Kram Annelie