tisdag 7 februari 2012

Bamsesäng


Hej på er!

Denna "docksäng" fick följa med mig hem när mamma och jag gjorde en liten loppis/antik sväng häromdagen. Äntligen! Så länge Oliver har funnits har jag varit på jakt efter en docksång till Maileg grisar och kaniner. Madrassen följde med, men jag ska nog testa att ha en liten "bebiskudde" med fint örngott som madrass istället. Docksängen hamnade i Alvars rum.

Frågade Oliver om sängen var fin? Den är ju lite skrot konstaterar han.. ! Men vad då undrar jag. Men mamma, du ser väl att färgen är ful. Själv tyckte jag att sängen hade en fin färg, och lagomt med slitage.. :)

Alldeless nyss åkte kära mamsen & papsen mot Stockholm och sen vidare till Finland. Känns alltid så tomt i huset efter att dom åkt ;( . Ni som har nära & kära i nära håll får verkligen vara lyckliga!! Inte var dag/vecka/månad man har möjlighet att ses då man har såååå lååååångt avstånd..


Kram/Ansku

5 kommentarer:

ååååååååå sa...

Hej

Tittar in här ofta :) Du har så himla mysig blogg.

Vet precis hur tomt det känns. Jag har min familj 50 mil bort. Vi sågs senast i september, och nu ska vi ses till påsk.
Det går långt mellan gångerna och det är såå tråkigt.
Man önskar att man bara kunde titta in på kaffe mellan varven ;)

Kram Verra

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej Ansku!

Visst är det så Hemsk att skiljas åt !
Avståndet är emorn och det är inte bara att åka.
Saknar min familj också väldigt mycket!
Skulle vilja åka dit till påsk.

Ha en fin fortsättning på veckan och sängen
är super fin !

Halein Sirpa

Anonym sa...

Hej hej har precis hittat din blogg och ville bara säga att du har så himla fint och mysigt hem =) Hoppas även kunna handla i din lilla butik nu när jag ska bygga ut mitt hus ;)
/Bella

fröken knopp sa...

Så underbart vacker!!!

Varmaste Kramarna Elin

Vita drömmar och choklad/Milla sa...

Du har så fint så fint så fint sååå!

Kram Milla