fredag 30 mars 2012

Påskförberedelser..


Hej på er!

Barnen har fått nya finfina påskägg. Oliver ville ha en grön och då köpte jag den gula till Alvar. Olivers påskägg ska fyllas med påskgodis förstås, sen får man se vad man hittar på med Alvars.. lillen får ju inte äta godis ännu.

Nu är inte jag så mycket för påskpynt, men varsin påskägg måste barnen ju ha :D Har även 4 st Mailegs "påskkulor" att hänga i riset.. jag har dock lagt dom i en vit handgjord keramikskål istället, och nu pryder dom på matrumsbordet :) ! Igår köpte jag en Narcissus Bridal Crown på Ikea, och hoppas på att den blommar lagomt till Påsk.

En sväng till handelsträdgård tänkte jag ta innan dom stänger för dagen. Cola light måste också handlas, om jag vill bli av med huvudvärk så att säga.. har varit utan ett dygn och huvudet håller på att explodera.. liiiiite beroende tyvärr :( och helghandling har vi också på agendan!

Hoppas ni får en fin fredagskväll!

 
Kram/Ansku

4 kommentarer:

Hemlängtan sa...

Gokväll, vilka vackra påskägg!! Får man fråga vart du köpt dom??! Kram Malin

Tantbruns sa...

Ååå var har du köpt dom??
Mvh Anette

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon ! ;)

Söpöjä munia ! Saas nähä millä täytät ;)
Toivottavasti meni hvin kauppa reissulla ;)

Hauskaa viikonloppua ! Halein Sirpa

sa...

Hodeverk er ikke kjekt! Håper du blir kvitt det og får en flott påske med guttene dine :)
Søteste påskeeggene da ♥
Påskeklem fra Anette