onsdag 13 juni 2012

Längtan efter sol !




Hej svejs!

Nu längtar jag riktigt riktigt mycket efter sol & värme.. känns som att det har regnat nog mycket nu!!

Tänker förresten tar mig en "springtur" imorgon eller fredag :))

Ovan en suddig bild på Olivers hylla som ni redan sett mååånga gånger .. svarta plåtburken är en av mina absoluta favoriter gällande barnrumsdetaljer (finns i min butik och den kan även fästas på vägg!) Även apa & dansk flagga från min butik. Maileg kaninen är bland de första kaninerna jag köpte och har nog närmare 10 år på nacken :) T-shirt Scotch Shrunk. Griffeltavla är köpt för många år sedan (Bloomingville ?).


Kram/Ansku


1 kommentar:

Anonym sa...

Hei!
Skjønner godt at du lengter etter sol, det gjør jeg også:) men i dag har vi hatt ganske ok vær, ikke så varmt men solen kom nå i ettermiddag!
For et herlig bilde med masse flotte nips:)
Fortsatt god kveld

Klem Merete