torsdag 28 mars 2013

Barnens strumpförvaring!





Hej hej!
 
Båda mina barn har House doctors " Storage "  trådkorgar i deras klädskåp. Perfekt förvaring för strumpor och kalsonger! Och då ser man också snabbt vad som finns tillgängligt ;D Vill man så kan man sätta några självhäftande möbeltass under så att det är lättare att ta korgen i och ur skåpet och så slipper man ev märken på skåpshyllan.
.
På tal om strumpor så måste jag bara rekommendera POMPdeLUX strumpbyxor. Har änvänt enbart deras strumpbyxor till Alvar och dom är riktigt fina och av bra kvalité. Finns ej med i vårkollektionen, men håll isf utkik till hösten :) Däremot krymper deras vanliga strumpor ganska rejält i tvätten tycker jag (annars växer mina barns fötter fortare än fortast ;)). 

 
Kram/Ansku

1 kommentar:

Malin sa...

JAG LÄSER !!! men är dålig på att kommentera. Tokälskar PdL och handade alldeles för mkt nu igen, men vad fasen, hon får väl ha finklänningar på dagis då så de används.
Krya på dig och hoppas att du får en fin vår.