tisdag 26 mars 2013

En "ny" KNOPPBRÄDA i sovrummet..
 

 
 

 
Hejhå!
 
Hohoo, någon som är här inne och läser numera ? Verkar inte alls vara populärt med bloggar länge..
 
Hoppas ni mår bra denna soliga tisdag! Själv är jag hemma med hosta & halsont. Rösten är inte den bästa så att säga. Dessutom allmän sjukdomkänsla med ont i kroppen. Men imorgon ska jag minsann till jobbet! SÅ otroligt många som varit sjuka under februari-mars. Långdragna förkylningar verkar det dessutom vara. Nu vill jag bli frisk för att orka med mig samt kunna träna igen! Och vår NU tack!
 
I sovrummet har det kommit upp en ny gammal knoppbräda. Vi hade över en oanvändbar knoppbräda med knoppar i två rad. O gjorde om så att det blev två enkla varianter istället och äntligen fick jag en lite längre knoppbräda till sovrummet :)
 
Ett par nya PLEASE på önskelistan förresten. Mina gamla är tyvärr för stora. Storlek M och dessa blir för hängiga efter en kvarts användning :( Sköna är dom ändå, men inte så snygga när jeansen blir alldeles för hängiga tycker jag!
 
 Nu ska jag ta mig Ipren och lägga mig en stund med gott samvete!

Önskar alla som kikar in en finfin dag!

 
Kram/Ansku
 

5 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig! Kikar in ofta.Fullkomligt tokdiggar din blogg!
Kram maria

Anonym sa...

Hej!
Är inne varje dag hos dig och kikar:))
Håller med den som skrev förra inlägget tokdiggar dig och din fina blogg<3
Kikar ofta på dina barns rum och blir inspirerad och så följer jag sig på insta såklart!

Krya på dig!/Evelina /pysselmamman
ps.snyggt inlägg

Anonym sa...

Artig måte å henge opp buksene på:)
Ønsker deg en herlig Påske:)
Klem Merete

Anonym sa...

Hej,
Är här ofta,älskar din blogg,du är en stor inspirationskälla för många,
sluta aldrig blogga!!
Kram och krya på dig

ansku sa...

Tack söta, så GLAD jag blir! :)

Kram/A